close

最想講的一句就是 "這是騙人的!!!! 大學生活不輕鬆"

變成大學生後.腦海中構想的大大小小的"夢想" 也沒能成真....

說真的  我第一天就曠課了...  交通擠失  入到黎阿sir就話 遲到十五分鐘冇得tick名...望下自已隻錶,先十分鐘  根本係課室個鐘早左... 當然我不是最遲那個 ^^v   題外話 ...友誼大橋真係多意外....好似日日都有咁  離譜到半小時內三單交通意外...

我地ge大學生活 說真的是慘過中學生... 沒法走堂不在說  下課也只能在"走廊"處  坐着"沙發" 望 "風景" 這就是男生的活動了.......

我地班ge男女比例好平均的 相反 對面就 三十幾女:四男 ~~~ 哼 我才不在乎數字上的差別了  關鍵在於間離班d女仔可愛好多.....  於是就有只可遠觀而不可  的君子出現啦....

 

時間令我也清楚到老師們的習性了  = v =+   有d老師你唔串佢佢會唔舒服咁...強迫你不斷串佢  串左之後佢就會好開心咁答返你...  真變態吧 但我喜歡 haha

仲有d老師上堂係吹水的 " 我實在感謝這個偉大的老師了 不然我是忍受不到四小時的課程 "  例如佢發表的某一偉論話  越窮的家庭應該生多d細蚊仔(原因不說啦 ha)    生病唔知好過知  唔知就不用醫  知道左要搵病因  搞到你唔病都變左病 樣樣測下咁  其實即係當你白老鼠,.

有些老師唔仲意人地遲到...如果遲到就不如唔返好... 

仲有一個唔識講冷笑話ge英文老師  希望下星期會有好表現了.....

還有個普通話老師  佢話佢要準時放人... 校左搞鐘  結果每五分鐘響一次,,,  貪睡模式了 = =?

 

我決定下星期要帶"武裝"返學了....     

arrow
arrow
    全站熱搜

    small 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()