close

大家好~ 這算是我第一次正式寫blog ,我想我會繼續寫下去的.(希望唔會放棄啦~)

首先要多謝江sir啦,因為冇左佢,我唸我都冇動力去寫blog. 再來個3q先~

在n年前(好多年啦),我試過打blog,不過好快就停,因為為左功課,測驗,玩<--主因,變得成日都認為冇時間(其實時間是自已爭取的..).

因此我覺得自已就是少了動力,少左對事情的重視&執着,而引致對事情毫不在意,可有可冇的.這份就影響着你成功與否~~有左動力,其實好多野都變得容易去做.

中國古時有句成語『名正言順』,就是有了原因去做,事情才容易着.(成語本身意思可能被我扭曲,請勿見怪)

arrow
arrow
    全站熱搜

    small 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()