close

今日一大朝早起身,唔知做咩好,so 就拿了隻碟來看.......
看到一半時,電腦ge屏幕停左係度.原來個光碟機hand左,於是就重新開機啦.但仍然冇反應.....
最後 我就放棄啦,我唸應該壞左,聽日又要買多一樣野(我大哥部機尋日燒左火牛)....

n小時後,無聊的我去食中午,食食下,無意之中撞到主機,成部腦冇反應......囧(不會吧)
重新開機後,部腦沃得返,萬幸^^ 而且 個光碟機仲有返反應 : )

e件事講左兩件事比我知.....
1 有時電器係要撞一撞先會冇事
2 世上有太多奇妙ge事,天冇絕人之路,上天就算關掉你的門,也至少會留返一隻槍比你的

arrow
arrow
    全站熱搜

    small 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()